piątek, 1 września 2017

        Chyba najwyższa pora by pokazać frywolitkowe supełki, którymi obdarowałam koleżankę. To taki malutki prezent dla bardzo sympatycznej kobietki z którą miałam okazje pracować przez ponad dwa lata. Dziś kolejne maleństwa składające się na całą niespodziankę dla Magdy. 
       Mam nadzieję że moje frywolitkowe ozdoby zawisną w grudniu na jej choince. Gwiazdka jest projektu J. Stawasza.


Uroczy dzwoneczek - wzorek znaleziony w necie.
   
        Na prezent dla Magdy składały się: powyższa gwiazda i dzwoneczek, zakładka i jeszcze ta śnieżynka.

Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

11 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdki, piękne same w sobie i pięknie wykonane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby!!!! Widzę ze już pomału na blogach goszczą świąteczne klimaty, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I do love Christmas time any time, this are beautiful 🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne maleństwa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zawieszki. Gdziekolwiek zawisną będą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Jak mogły by takie Śliczności nie zawisnąć, Przecudne są te maleństwa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są , frywolitka nadal mnie zachwyca pod każdą postacią. Ten dzwoneczek trochę mi się z choinką skojarzył .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze maleństwa, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne maleństwa :) Koleżanka pewnie się ucieszy :)
    Ja też już wystartowałam z ozdobami na choinkę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitki są przepiękne. Radość koleżanki była pewnie nieskończona, bo prace są prawdziwie artystyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń