czwartek, 3 sierpnia 2017

Na ochłodę

      Od kilku dni mamy prawdziwe lato. Żar leje się z nieba, a ja postanowiłam nieco ochłodzić atmosferę i pokazać pierwszą w tym roku śnieżynkę. Od Ani Koroneczki wiem, że śnieżynka nazywa się "Edyta". Wzorek jest bezpłatny i dostępny TU. Aniu dziękuję bardzo za informację.
       Skoro piękna pogoda to i sesja zdjęciowa musi być w plenerze. Pierwsza fotka pośród fioletowych liści dalii






Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

13 komentarzy:

  1. ależ piękność :). Pierwsze próby we frywolitce mam ale już dawno nic robiłam :). Brak czasu...........

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Ale dzisiejszego upału nie ochłodziła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu!Bardzo śliczna Gwiazdeczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta śnieżynka , niezmiennie frywolitka mnie zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna gwiazdeczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Małgoś, frywolitka jest śliczna. Równo wykonana i kształt ma piękny! A co do upałów - nie mamy tak....
    Więc wybacz, że mimo Twoich upałów pozdrowię Cię cieplutko.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieżynka piękna, dopracowana w każdym detalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten wzorek. I jak równiutko wykonane pikotki!

    OdpowiedzUsuń