niedziela, 10 września 2017

Karteczkowa wymianka - Maki

        W sierpniu na blogu Czarnej Damy królowały maki. To oczywiście za sprawą karteczkowej wymianki. Bardzo lubię te kwiaty dlatego zabawa nie mogła się obejść bez mojego udziału.
       Moja haftowana karteczka poleciała do Madzi B
 

Piękną karteczkę otrzymałam od Annette. Dziękuję bardzo.


       Prace pozostałych uczestniczek zabawy możecie zobaczyć  TU.

Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

11 komentarzy:

  1. Cuda i Twoja pięknie wyhaftowana i Annette z haftem matematycznym. Bardzo ciekawie wygląda, jak ten sam temat można pokazać różnymi technikami. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu! Cudowne Maki Wyhaftowałaś, Piękna karteczka. Również Piękną dostałaś od Anetki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne maki wyhaftowałaś i pięknie je ozdobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Haftowane maczki pięknie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki haftowane są przepiękne! I nie dlatego, że bardzo lubię te kwiatki. Ale dlatego, że są jak prawdziwe !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną karteczkę zrobiłaś Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do haftowanych kartek mam słabość i Twoja kartka mnie po prostu urzekła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń