niedziela, 22 lipca 2012

Robótkowe spotkanie

      Wczoraj odbyło się kolejne robótkowe spotkanie. Ciepełko i słoneczko sprzyjały, dlatego czas spędzałyśmy na świeżym powietrzu korzystając z uprzejmości Marii, która ugościła nas na swojej działce.

       Czas płynął nieubłaganie, a my dziergałyśmy, zajadałyśmy smakowite przekąski i nie mogłyśmy się nacieszyć swoim towarzystwem. Różnica wieku nie grała tu roli. Wszystkie bawiłyśmy się świetnie.
       Małgosia przyniosła wydzierganego na drutach krasnala, który wzbudził ogólny zachwyt.

       Ja od Tereski dostałam gazetki . W domku je przejrzałam i wiem, że zamieszczone w nich wzory wykorzystam w swoich pracach. Teresko dziękuję Ci bardzo.
       We czwartek otrzymałam zamówione w e-dziewiarca włoczki.

       Sobotnie spotkanie było dobrym momentem na rozpoczęcie dziergania nowej chusty. Ma to być wzór Erich Engeln Trachtentuch A popularnie nazywany biblioteczną. Jak na razie wygląda ona tak:

       Niestety nie mogę jej mocniej naciągnąć, bo druty są zbyt krótkie. Jeszcze kilka rzędów i trzeba będzie zmienić je na te z dłuższą żyłką. Z niebieskiej włóczki powstanie chusta dla mojej mamy.
Dziękuję  wszystkim kobietkom za mile spędzone popołudnie. Następne spotkanie planowane jest na 1 września.

4 komentarze:

  1. Z dużą przykrością informuję, że zmuszona jestem odwołać rozdawajke , gdyż narusza ona zasady jakie należy zachować przy tworzeniu konkursów co mogło by mi grozić niebagatelną sankcją finansową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie udane! Fantastyczna sceneria ;) Ilee zieleniiii:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że siwetnie sie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać Twojej wersji chusty bibliotecznej. Poszperałam w sieci za zdjęciami, ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń