niedziela, 20 sierpnia 2017

Magiczny kwadrat

       Frywolitkowy magiczny kwadrat. Zapewne zapytacie a co takiego. Niby nic, ale ja jestem nim zauroczona. Gdy go po raz pierwszy zobaczyłam na blogu Robin Perfetti wiedziałam że muszę go zrobić.


       W ruch poszły czółenka. Na początku zobaczyłam mały trójkącik (niestety nie uwieczniłam go na zdjęciu). Frywolitka wciągnęła mnie jeszcze bardziej. W kolejnym etapie pracy objawił mi się kwadrat, następnie duży trójkąt.


       Efekt finalny to duży kwadrat składający się z czterech małych. I tak bez odcinania nitki mam cztery w jednym.

 
       Piękny i bardzo wdzięczny wzór. Schemat bezpłatny do przygarnięcia  u Robin Perfetti
       Dane techniczne: kordonek Lizbeth "Autumn Spice" 40, 2 czółenka, rozmiar 6,5 x 6,5 cm.
Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście uroczy wzór, a w Twoim wykonaniu prezentuje się wyśmienicie :-) Czy jest już plan, co z niego powstanie? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś przepięknego!!!, ale dopiero na żywo widać jaka to misterna robota. Ta niteczka jest naprawdę cieniutka,a to co z niej powstaje to prawdziwy filigran. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyło mnie to "coś " tak samo jak Ciebie :) Piękna rzecz , mała , a cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna frywolitka. Śliczne kolorki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu! Naprawdę przepiękny jest ten kwadracik, ładnie się prezentuje w tych kolorach - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tan kwadracik juz go widzę jako aplikację na jakimś uszytku. Osobiście uwielbiam cieniowane nici , b o nigdy nie wiadomo co wyjdzie .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda, ale dla mnie frywolitka to nadal czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający kwadrat! Cudo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kwadracik:) ps dziękuję za karteczkę, dotarła:)

    OdpowiedzUsuń