piątek, 2 marca 2018

Chwalę się

      Pozwólcie że dzisiejszy post będzie poświęcony moim najnowszym skarbom.
       Za udział w akcji "Z zakładką do autobusu" organizowanej przez pasmanterię HaftiX dostałam piękną lnianą torbę. Bardzo przydatna w dobie gdzie za reklamówki trzeba płacić. Oczywiście z napisem który oddaje wszystko co uwielbiam robić.


Przy okazji nabyłam nitki do moich nowych frywolitkowych projektów.


       Skoro kordonek jest to i nowe czółenko by się przydało. Przyłączyłam się do grupowego zamówienia na FB i mam pierwsze w mojej kolekcji metalowe czółenko. Za kilka dni je przetestuję i podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami.


Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

8 komentarzy:

  1. Torba wspaniała, zapasy również, a czółenko bez środka do nawijania???. Ciekawa jestem jak się nim będzie wywijać..... :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu! Piękną torbę dostałaś, Zakupy udane - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. The shuttle is intriguing how do you load it with thread? Love your new thread color too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torba i czółenko. Też sobie takie czółenko zamówiłam, więc chętnie poczytam o wrażeniach. Torba w planie do zamówienia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba, fajne są takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu! Piękną torbę dostałaś, Zakupy udane - Pozdrawiam Gorąco

    สมัคร. register D2BET

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, super przydatny prezent :D fajne to czółenko.

    OdpowiedzUsuń