piątek, 27 maja 2016

Igielnik na podium

       Witam serdecznie po dość długiej nieobecności w blogsferze. Zapewne jesteście ciekawe  dlaczego nie pokazuję nowych prac i co pochłania cały mój wolny czas. Tę zagadkę rozwiążę później.
     Czy pamiętacie wykonany przeze mnie igielnik, który zgłosiłam na konkurs organizowany przez Coricamo "Obudź w sobie pasję - łączymy różne techniki rękodzieła"? Jeśli  nie to po szczegóły zapraszam TU. Nieskromnie pochwalę się, że moja praca zajęła III miejsce.  Bardzo się cieszę, że taki niewielki igielnik zdobył uznanie wśród  Jury powołanego przez organizatora.


       Nagrodą był bon o wartości 30 zł do realizacji w sklepie Coricamp.pl. Wartość nagrody niewielka więc zbytnio nie poszalałam z zakupami. Jednak doceniam i taką nagrodę. Wybrałam: kolorowe kanwy z myślą o bożonarodzeniowych kartkach, rustico aidę Zweigart i owalny tomborek. 




       Haft na rustykalnej kanwie był zaplanowany, mulinka czekała, pozostało jedynie schemat poskładać do kupy. I tu dopadła mnie proza życia. Okazało się że wzór nie mieści się na materiale. Zabrakło około 5 centymetrów. Muszę wybrać inny obrazek, albo kupić większy kawałek kanwy. Jak będzie czas pokarze.
       Pora rozwiązać zagadkę gdzie zginęłam. Otóż wszystkie wolne chwile spędzam na działce bawiąc się w ogrodniczkę. Sieję, podlewam i wyrywam zielsko (które rośnie jak wściekłe). Tak wyglądała moja szklarnia po pewnej pracowitej sobocie. Wysadziłam 50 krzaków pomidorów, a kolejne 10 czeka aż rzodkiewka się wyprowadzi (czyli do jutra). Zapowiada się kolejna pracowita sobota.

Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

15 komentarzy:

  1. mniam mniam tyle pysznych pomidorków będzie, a co z takiej ilości będziesz robić? Ja sadzę 5 krzaczków i my wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina uwielbia pomidory, a zapasy muszą wystarczyć mi do następnych zbiorów. Na zimę będzie: keczup, różnego rodzaje sosów i oczywiście sok pomidorowy.

      Usuń
  2. Gratuluję nagrody, w pełni zasłużona bo igielnik jest cudowny. Prace ogrodow-działkowe wciągają nas teraz, bo to ten czas. Pozdrawiam serdecznie i niech rośnie pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu! Nie dziwię się że twój igielnik zajął trzecie miejsce bo jest śliczny, nawet pierwsze miejsce bym mu dała. A w pomidorki nie zle się zaopatrzyłaś :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaki cudowny igielnik zrobiłaś. Gratuluję trzeciego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Jest śliczny, takie energetyczne kolorki! Taka praca wciąga i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody, bo w pełni zasłużona.
    Przy okazji serdecznie dziękuję za kartkę z rudzielcem - śliczna jest - wkrótce pochwalę się na blogu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER,wspaniały igielnik to i nagroda się należy

    OdpowiedzUsuń
  8. Igielnik wspanialy, gratuluje wygranej. Szklarnia cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagrody i powodzenia ogrodniczki. Życzę wielkiego zbioru.

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana gratuluję, igielnik był fantastyczny! A szklarnię ale masz super... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagrody sobie fajne wybrałaś i na pewno znajdziesz odpowiedni wzorek i je zużyjesz.
    Owocnych plonów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu gratuluje III miejsca w konkursie. Igielniczek jakoś umknął mojej uwadze, ale przyznaję bardzo mi się podoba z ta frywolitkową koronka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń