wtorek, 27 października 2015

Shrek w roli głównej

       Po raz kolejny Shrek wystąpił w roli głównej, a to za sprawą karteczkowej wymianki, którą zorganizowała Czarna Dama z Misiowego Zakątka. O bajce nie będę się rozpisywać bo każdy ją zna niezależnie czy ma 5 czy 105 lat.
       Tym razem zmieniłam technikę wykonania kartki. Krzyżyki zastąpiłam kolorowanką i w ruch poszły akwarelowe kredki. Ostatnio cieszą się one w moim domu dużym wzięciem (o nowej pasji innym razem). Moja praca powędrowała do Reni. Mam nadzieję, że się podoba.




       Od Milki Chmiel  dostałam cudną karteczkę wykonaną techniką pergamano (całkowicie mi nieznaną). Praca jest przepiękna. Dziękuję bardzo.



       Tradycyjnie na koniec zapraszam do udziału we wspólnej zabawie, czyli głosujemy na najpiękniejszą kartkę ze Shrekiem. Urna na głosy stoi u Czarnej Damy.
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

9 komentarzy:

  1. Fajne kartki powstały, ta Milki jest niesamowita , niestety pergamo to technika dla bardzo cierpliwych , trochę poczytałam. Twoja karteczka też świetna, muszę się dokształcić na temat tych kredek, albo poczekam na Twojego posta :-).Ja chyba pozostanę wierna krzyżykom:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to dobry pomysł, a można wyczarować piękną karteczkę, jak ta pokazana! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i znowu trudny wybór co wrzucić do urny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczkę zrobiłaś, kredki akwarelowe to fajna rzecz i super zabawa z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są prześliczne...koniecznie napisz jaka nowa pasja Cię owładnęła, a kredki fajna sprawa zawsze lubiłam kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że karteczka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe obie karteczki. Podziwiam tą pergaminową.

    OdpowiedzUsuń