czwartek, 6 listopada 2014

Frywolitkowy dzwoneczek po raz pierwszy

       Na wielu blogach pojawiają się prace związane ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Poczułam się zmotywowana do działania w tym kierunku, choć ciepełko i słoneczko za oknem nie nastraja mnie zimowo.  
        No dobrze, a teraz fanfary tadam, tadam i sezon Bożonarodzeniowy uważam za otwarty. Na dobry początek frywolitkowy dzwoneczek wykonany wg projektu ewy_m. Ponieważ pogoda sprzyjała sesja zdjęciowa odbyła się w plenerze.





       Witam serdecznie Traynę w gronie obserwatorek. Proszę rozgość się i zostań ze mną na dłużej.

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

17 komentarzy:

  1. Jak zawsze- piękne, perfekcyjne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwoneczek jest cudny i wbrew pozorom, fantastycznie się prezentuje w jesiennym plenerze, myślę, że ciekawiej niż na śniegowym tle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny dzwoneczek:) też wzorowałam sie na wzorze Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu piekny ten dzwoneczek . Zazdroszczę Wam tej frywolitki cudne rzeczy wychodzą. Tylko ta cierpliwośc której mi niestety brakuje , więc sie obawiam że długo jeszcze nie spróbuję. Ale może kiedyś.... na emeryturze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the Christmas Bells they are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, delikatny jak mgiełka :) Cudna frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzwonek cudowny, a te zdjęcia w plenerze jeszcze fajniejsze. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny dzwoneczek stworzyłaś! Moja frywolita czeka na czas, a na razie mi go brak.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny . jestes gotowa na święta .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sam wzór, a wrażenie trochę inne :) Pięknie wyszło, w takiej chwili myślę sobie, że warto było podzielić się wzorkiem :) Pięknie prezentuje się w plenerze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny dzwoneczek. Zawsze podziwiam takie cuda frywolitkowe. Ja niestety nie potrafię tego robić :(

    OdpowiedzUsuń