środa, 19 kwietnia 2017

Karteczki

       Na tegoroczne święta Wielkiej Nocy przygotowałam kilka własnoręcznie robionych karteczek. Kolekcja jest skromna, ale ostatni czas nie nastrajał mnie do tworzenia. Był smutek, zaduma i puste miejsce przy świątecznym stole. 
       Na początek postawiłam na haftowane karteczki. Wzorki znalezione w necie.



       Nie mogło zabraknąć też frywolitkowych jajeczek. Schematy pochodzą z książki " Tatted Easter Eggs" Kristen Wind Hansen i Forlaget Akacia. 



Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. Difficult to choose one over the other - they are all pretty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Zachwyciły mnie zarówno te haftowane jajeczka jak i frywolitkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu cudne są te kartki , te wyszywane jaj tez robiłam w tym roku , bo te wzorki bardzo mi się podobają ale wiadomo frywolitkowe to maje faworytki, tym bardziej że jedno jest u Mnie . Dziękuję Ci za pamięć i życzenia , To jedna z ładniejszych kartek jakie w tym roku dostałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są zwłaszcza ta frywolna

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu! Prześliczne karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jedno frywolitkowe cudeńko jest u mnie, bardzo Ci Małgosiu za tą karteczkę dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń