środa, 2 listopada 2016

Złota gwiazdka po raz 3 i 4

       Wiedziałam, że nie pochwaliłam się Wam jeszcze jedną frywolitkową gwiazdeczką którą zrobiłam jakiś czas temu. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że w pudełeczku leży nie jedna ale dwie złote śnieżynki. Teraz nadrabiam zaległości i proszę bardzo oto pierwsza wysupłana według wzoru Robin Perfetti o nazwie " Late Winter Snowflake"



       Kolejna gwiazdeczka jest wykonana według projektu Jana Stawasza. To istne maleństwo bo ma zaledwie 5 centymetrów średnicy.



Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

23 komentarze:

  1. Są śliczne , misterne wzorki, ja nadal podziwiam frywolitkę i osoby który potrafią posługiwać się czółenkiem .
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, wydaje się bardzo pracochłonna, ale efekt rewelacyjny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Uwielbiam frywolitkę i cuda jakie można stworzyć tą techniką :) Twoje gwiazdeczki są jak żywe :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne - ja też robiłam kiedyś z wzoru Robin :)) Fajne nitki :) Można wiedzieć co to za nitki, bo moje na szpulce wyglądały złote, a po wykonaniu z nich frywolnych wzorów straciły złoty blask i zrobiły się bure :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki "cud malina ":)
    Chciałabym mieć takie na choince, ale niestety nie za bardzo lubimy się z frywolitką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko nie ma problemu. Mogę takie lub podobne w dowolnym kolorze wykonać Ci frywolitkowe śnieżynki.

      Usuń
  6. Gwiazdki cudne,
    Frywolitka to nie moja bajka więc z tym większą przyjemnością podziwiam ją u innych.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne gwiazdki! Bardzo precyzyjna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki!!! Na bogato będzie Twoja choinka ustrojona :)
    Dzisiaj też zaczęłam supłać śnieżynkę Stawasza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu! Cudowne są te maleństwa, Już widzę jak zdobią choinkę - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności, cudne są te Twoje maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne, będą się wspaniale prezentować na choince
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the gold and such beauty! What kind of thread is that? I have not found one I can tat with yet you have done a great job! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta złota gwiazdeczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne gwiazdeczki.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń