piątek, 21 października 2016

Exquise Frivolite

       Dziś przychodzę do was z kolejną książką z mojej kolekcji. Jest nią "Exquise Frivolite" autorstwa Sumi Fujishige.


       Moja książka jest w wersji Francuskojęzycznej (oryginał wydany po chińsku) i pochodzi z 2010 roku. Z tego co sprawdzałam to książka obecnie nie jest dostępna na polskim rynku. 
       Na 89 stronach znajdziecie:
- dwanaście wzorów serwet



- siedem schematów na kołnierzyki i szle



- dwa wzory naszyjników


- trzy instrukcje do wysupłania broszek


- dwa schematy na torebki.

- wszystkie schematy są przedstawione w wersji graficznej. Jak dla mnie bardzo czytelnej

W środku jest również mały samouczek frywolitkowych podstaw.
Podsumowując:
- książka jest ciekawa
- dużo interesujących wzorów
- wiele możliwości zastosowań
- łatwość czytania schematów 
- przy każdym wzorze jest grafika przedstawiająca co jest niezbędne do wykonania pracy.   Czyli są obrazki dwu czółenek lub czółenka i moteczka kordonka.
- ilustracje są kolorowe, a książka jest wydana na pięknym kredowym papierze.
       Książka należy do grupy wartych polecenia. Ja na swoich zdjęciach prezentuję tylko część zawartości tej książki. 
Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.


3 komentarze:

  1. Dla miłośników tej sztuki supłania, na pewno świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu! Widać że ta książka jest ciekawa ładne rzeczy w niej są, Ta torebka jest bardzo ładna - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitkowe torebki są przecudne !

    OdpowiedzUsuń