niedziela, 13 września 2015

Zakładkowa wymianka

       Dziś chciałam zaproponować Wam zabawę, a wszystko za sprawą zmieniającej się pory roku. Długie jesienne wieczory miło będzie spędzić z interesującą książką. Jeśli sięgniemy po książkę to i musimy mieć przygotowaną zakładkę by zaznaczyć nią miejsce w którym oderwiemy się od ciekawej lektury. W swoich zbiorach mam ich kilka. Wykonane są różnymi technikami. Jest decupage, haft krzyżykowy, frywolitka i scrap. Do zrobienia banerka wykorzystałam zakładkę, którą kilka lat temu dostałam w ramach podobnej wymianki zorganizowanej  na forum robótkowym.  
       Mam nadzieję, że znajdą się chętni do wspólnej zabawy. 


Zasady są proste:
- zabawa jest przeznaczona dla osób prowadzących bloga
- chęć udziału w zabawie wyraź poprzez wpis pod tym postem. Następnie proszę o e-maila ze swoim nickiem blogowym, adresem, adresem bloga na mój e-mail: ma.bo13@wp.pl
- na swoim blogu umieść powyższy banerek wraz z linkiem do tej wymianki (im więcej osób tym ciekawiej)
- technika wykonania zakładki jest dowolna, a praca musi być nowa
- zapisy przyjmuję od dziś do 27 września do północy, a dzień później opublikuję kto komu wysyła zakładkę
- zakładki należy wysłać najpóźniej do 18 października
- wysyłamy tyko zakładki, bez słodkości i przydasi (chyba że ktoś mocno chce)
- proszę też o przysłanie mi zdjęć swoich prac (najpóźniej do 18 października) tak bym mogła podsumować naszą zabawę,
- po tym terminie ogłoszę konkurs na najładniejszą zakładkę. Wygra praca z największą ilością głosów. Dla zwyciężczyni przewidziana nagroda - niespodzianka.
       Na bieżąco będę uzupełniała listę chętnych na wymiankę.

Dziękuje bardzo za odwiedziny, i pozostawione komentarze. 
Przesyłam Wam wrzosy jako symbol zbliżającej się jesieni.
Zapraszam ponownie.


      Do zabawy dołączyły:
Elunia z J.
Akrimdolls
  Aszka
Izabela Hebda
Wredula
Misiek77
Jenulka G.
Decupagekinii
Mlenka
       Ponieważ do zabawy zgłosiły się dwie Elunie, i by je "rozróżnić" to przy imieniu dodałam pierwszą literę miejscowości z której pochodzą. 

18 komentarzy:

  1. Małgosiu no jakże bym mnie tu miało nie byc . Ja mam oststnio niezłego bzika na punkcie zakładek więc z wielką przyjemnością zapisuje sie na Wymiankę :-)
    Lece wieszać banerek :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cute bookmark love the bee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością dołączam do zabawy.
    Banerek już wisi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochana, ja tez mogę tylko na terenie Polski.

      Usuń
  5. Też bym chciała. Czy moge zaznaczyć że chcę wysyłać tylko na Polskę?
    Temat dowolny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, akceptuję Twoją decyzję o wysyłce tylko na terenie Polski. Tematyka i technika wykonania zakładki jest dowolna. W tym względzie jest tylko jeden warunek Praca musi być nowa.

      Usuń
    2. Okej. W takim razie proszę mnie wciągnąć na listę

      Usuń
  6. kocham zakładki i zabawę,więc się dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny pomysł :) to ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopisuję się :) Co prawda w blogowaniu stawiam dopiero pierwsze kroki, ale mam nadzieję, że nie będzie to przeszkodą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w zakładkowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany jak dawno ńie brałam udziału w wymiance, z wielką chęcią się zapisuję, zwłaszcza, że zakładek nigdy dość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zakładki, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie brałam udziału w wymiance a zakładek nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jako mól książkowy uwielbiam zakładki :) chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń