poniedziałek, 29 czerwca 2015

Kartka z Królewną Śnieżką

       Nieuchronnie zbliża się koniec czerwca. Niektórzy rozpoczęli długo wyczekiwane wakacje.
Ja natomiast pragnę podsumować kolejną karteczkową wymiankę.  W tym miesiącu zmagałam się Królewną Śnieżką. Zabawę tradycyjnie organizowała Czarna dama z misiowego zakątka.
       Moją karteczkę wysłałam do Dżastii M. Mam nadzieję że moja praca Ci się spodoba.



Ja dostałam kartkę od Ke$ha diy za którą serdecznie dziękuję.




          Prace pozostałych uczestniczek zabawy możecie obejrzeć TUMożna też do 30 czerwca zagłosować na trzy najładniejsze Waszym zdaniem karteczki, ale ostrzegam wybór jest trudny. Wszystkie prace są piękne.  Czarna Dama 3 lipca ogłosi wyniki. 
Serdecznie zachęcam do udziału w zabawie. 

Na zakończenie zapraszam wszystkie łasuchy na świeże truskawki i poziomki z mojej działeczki.

Dziękuje bardzo za odwiedziny, i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

9 komentarzy:

  1. Gosiu truskaweczki pychota , juz się poczęstowałam. karteczka kolejna piekna, jak widze , też oststnio preferujesz hafty xx w karteczka . I słusznie bo są urocze te Twoje karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację te haftowane karteczki najbardziej lubię robić.

      Usuń
  2. O jej moja ukochana Śnieżka z dzieciństwa! Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosi wspaniała praca. Zajęła honorowe miejsce na półce w widocznym miejscu. Zdjęcia nie oddają jej tak uroku. dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu zrobiłaś cudną karteczkę, jak zawsze. Jak ja zawsze żałuje że tych wszystkich Waszych karteczek nie moge mieć dla siebie, no ale aż tak zachłanna nie jestem, niech inni też mają te Wasze śliczności :) Miłęgo dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka. Podziwiam pomysłowość i kunszt wykonania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka, świetne kartki zrobiłyście :) Poziomek straaasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja karteczka jest najpiękniejsza. Napracowałaś się nad jej stworzeniem, bo i haft i cudnie ozdobiona baza :)

    OdpowiedzUsuń