środa, 28 listopada 2012

Urodzinki

       Niedługo moja bratanica kończy osiem lat. Wiek całkiem już poważny. Prezencik kupiony, a do niego zamiast tradycyjnej pocztówki własnoręcznie wykonane strzelające pudełko. Z racji, że jubilatka jest miłośniczką różowego koloru wszystko jest utrzymane w tej tonacji.
  
       Od Beatki dostałam wyróżnienie, za które dziękuje bardzo. Nie będę typowała kolejnych blogów. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Moja propozycja jest aby wyróżnieniem poczęstowały się osoby, które mają na to chęć.

    
        Wszystkich zaglądaczy mocno ściskam i pozdrawiam, a sama biegnę do swoich hardangerowych aniołów.

10 komentarzy:

  1. Gosiu- podziwiam Twoje zdolności i kreatywność :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne pudelko zrobiłas a torcik super

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezencik, z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko, a wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zrobiłaś to pudełko??? Jest rewelacyjne, po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirelko oczywiście, że sama. Tymi oto rękoma ha, ha, ha....

      Usuń
  6. Piękne!!Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na prezent!
    Obserwuję twojego blooga! Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń